Blå himmel!

Datum: 2009-05-13 / Tid: 06:06:24
Det verkar inte ska bli nå regn idag iallafall. Skönt de. Men jag har inget emot att använda det dyra super paraflaxet jag köpte i finland.
Det var en trög morron promenad imorse, kan kanske bero lite på att klockan var 4.45 när jag gick ut. Det blåser rätt bra och såklart blev de motvind upp över edsgårdens alla backar. Damn.
Jag tog en liten promenad igår kväll oxå. Det var riktigt skönt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska jobba fram till fyra, sen får jag se vad jag hittar på. Tänkte kanske cykla Ylvas pass kl 17.00.

Nu blir det frulle sen jobbet




Nu närmar sig utlandet!
De här bilderna är dock från Turkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0