Hemma igen...

Datum: 2009-05-10 / Tid: 16:10:32
Vilken grym helg det har varit!!
God mat, goda drinkar och trevligt sällskap av Erica. Hur kanon som helst. Dock har det inte blivit många timmar sömn men varför sova bort hela resan?
När vi gick iland i Helsinki i lördags spöregnade det. Mindre roligt när vi inte hade med oss paraply och vi  visste inte hur långt det var in till själva centrum, så vi fick stå i en mils lång taxi kö och vänta på en ledig bil. Jag rekomenderar inte att åka taxi i finland för dom kör som idioter. Trodde inte vi skulle klara oss levande in till centrum men det gjorde vi.
Jag tyckte shoppingen var bra där faktiskt, det fanns mycket affärer. Lite tråkigt bara att det regnade.

Nu är jag så trött att jag inte orkar skriva nånting, men jag skriver mer senare och lägger inte lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0