Nu är vi på gång

Datum: 2009-10-06 / Tid: 08:57:35
Nu har vi kommit en bit påväg. Var inte alltför pigg när klockan ringde kl 4.00. Men har sovit lite på tåget nu. Tyvärr så rinner snoret, jag nyser varannan sekund och halsen bränner. Men jag hoppas det ger med sig.

Nackdelen med den här lilla trippen är att min andra halva är hemma, och när hon inte är med mej så betyder det ju att jag bara är halv.
Men my love, jag kommer hem om några dagar bara. HÅLL UT!

Nu ska jag försöka sova en stund till men det lär inte bli så lätt för solen lyser mej rätt i ögonen. Mikka va så smart att hon har en sovlapp för ögonen.

Får se om vi höres i norge annars hörs vi igen när jag kommer hem!



vi ses snart igen


Kommentarer
Postat av: vicky

Klev nyss upp.. Hoppas ni har det kanon. Kom HEEM!

2009-10-06 @ 10:42:01
URL: http://tickis.blogg.se/
Postat av: Fr

2009-10-06 @ 14:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0