2:a september

Datum: 2009-09-02 / Tid: 16:39:50
Idag vaknade jag vid tio och hade faktiskt inte ont i magen så jag tog en promenad runt edsgården. Hur skönt som helst. Sen följde jag med Johanna hem till hennes pappa för att vara hundvakt. Det är så mysigt att vara däruppe i skogen.
Nu har jag precis kommit hem och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske ska ta och stoppa nånting i magen.
Godis sugen som satan är jag. Skulle kunna stjäla för att få lite, så illa är det just nu. Tror mitt socker ligger lite lågt :)

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: chriszy

Vem är inte godissugen ;D ehe.



Hur är det annars? :)

2009-09-02 @ 17:24:27
URL: http://satansbananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0