Date night

Datum: 2010-08-28 / Tid: 17:18:49
Goddag!
Vart har denna dag tagit vägen?
Jag, Emma och Louise var in till Fillan förut. Det blev ett besök på vinmonopolet, en sväng på cubus, en fika och inhandling av taco grejjer.
Träffade lite fabriksarbetare som vanligt på en lördag i Fillan.

Jag var ju så party sugen igår men är inte alls så sugen idag. Blir kanske lite vin och ett besök på marinan. Thomas ska komma hit sen och ta ett glas/flaska/dunk vin med oss. Trevligt.

Filmen som jag och Jocke såg igår heter Date night och den var så sjukt rolig. Vi skrattade oss genom filmen och det var längesen jag såg en film som var så rolig. Den får en femma av en femma.
(Jenny du får inte se den utan mej, om du inte redan har sett den)

Nu ska jag mysa lite med Lill Isa innan vi börjar med tacosen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0