Hola

Datum: 2010-02-20 / Tid: 17:03:30
Kom hem från Fillan för en timma sen ungefär. Det är så grymt kallt idag och blåser is. Men jag kan inte klaga på kylan för ni hemma i sverige har det nog bra mycket kallare än oss.
Idag i Fillan köpte jag äntligen en skinnjacka! Har velat haft en sån jag vet inte hur länge men nu har jag en. Den kostade bara 499 på cubus så jag slog till. Blev även en flarra vin och två par leggings.

Ikväll blir det som sagt bom-fri fest. Bommarna stängs för alltid kl 17.00. om 3 minuter. Nice. Men då är den stora frågan som alltid: Vad i ska jag ha på mej ikväll?? Har ingen aning och inte så mycket att välja på heller. Men det löser sig.

När jag och Mikka var påväg från Fillan så stannade vi till på ett ställe för att ta kort på bergen och vattnet, men det blåste så kraftigt att vi båda tappade andan. Så det blev några snabba tryck på kameran och sen in i bilen fortare än satan.

Nu ska jag snart in i duschen så det är gjort.

Slänger nog in ett inlägg innan vi far iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0