Aj aj

Datum: 2010-01-10 / Tid: 23:10:06
För er som är intresserad så är min rumpa helt fucked up. Jag kan knappt sitta eller gå. Aj va ont jag kommer ha imorn. Hatar denna trapp.

Nu har vi sett på The curious case of benjamin button. Den är så sorglig, den kom 4 tårar i slutet. Men jag grinar nog mest för brad pitt är så sjukt snygg i den filmen. Mums som jag och Louise säger.

Imorn ska vi in till Fillan och göra ett besök hos skattekontoret. Måste förnya skattekortet så vi inte behöver skatta 50% av lönen. Ikke bra de. Sen ska vi träna medan vi ändå är i fillan. Jag hoppas min rumpa tillåter mej att träna.



Louise och Emma på pannkaks kvällen



Mumms



Mikka



Våran toa slutade att spola så stackars miro fick försöka fixa det



Helvetes trappan som jag ramlade nerför

Nu ska jag  ta och sova så jag kommer upp imorn.

Hade

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellu Ninis! Bara bra med dig? När kommer du och hälsar på då????=) Miss you!

2010-01-11 @ 19:44:56
URL: http://lapingirl.blogg.se/
Postat av: Mikka

du har verkligen fångat mitt rätta jag på bild:P

Och du faen vilket blåmärke det vart!

2010-01-14 @ 19:23:20
URL: http://mikkalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0