Drömmar

Datum: 2010-01-12 / Tid: 12:33:22
Inatt har jag drömt en massa grejjer. Jag har fått lånat en drömbok av Louise så jag slog upp den precis när jag vaknade och kollade vad allt kan betyda. Det såg inte så bra ut kan jag säga.
Jag drömde om en varg-not good
Stormande vatten-not good
Att jag åkte tåg som sen stannade och rörde sig inte ur fläcken-not good
Jag var naken på tåget-not good.
Jag sprang som en idiot ifrån nånting-not good.

Så vi får se om drömboken har rätt.

Nu är det snart jobb igen. Känns helt okej förutom att jag är så himla trött. Men det går nog till sig bara jag kommit upp ur sängen.
Ska ner till tjejerna nu och se vad dom pysslar med. Det spelas musik iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0