Google är inte bra för mej!

Datum: 2010-07-06 / Tid: 22:16:22
Google är min bibel, google är en del av mitt liv, utan google vet jag inte vad jag skulle ta mej till. Jag anväder google flera gånger varje dag. Men ibland borde jag nog sluta googla på sånt jag mår dåligt av. Jag tyckte jag såg en krank flyga förbi utanför köksfönstret idag när vi käkade middag. Jag hade visst blockerat att dessa långbenta vider finns. Krankar, eller harkrankar, är nog värre än spindlar för mej. Långbenta insekter med noll mening med sitt liv förutom att skrämma vettet ur mej. Förinta dessa obetydliga ting från jorden tack!
Men jag blev ju såklart tvungen att veta mer om min värsta fiende genom google. Från och med nu kommer jag ständigt ha ett öga öppet när jag sover och hårsprayen står redo på nattduksbordet så jag kan spraya fast dom i golvet tills hjälp kommer i form av Louise eller Emma.



Buuhuuu, tur att det där inte är mitt fönster.
Men det är bra att tar reda på mer om min fiende.

~Keep your friends close but your enemies closer~

Nu tröstar jag mej med lite älskade Green Day och sen blir det att sova. Dock med ett öga vaket!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, du är som en harkrank du! :D

2010-07-06 @ 22:56:13
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0