Jobba jobba joooobba

Datum: 2010-07-28 / Tid: 15:14:08
Skönt att sluta tidigt idag. Morgonen var lika kämpig som vanligt. Alltid lika trött när klockan ringer. Jobbdagen gick fort och det tackar jag för. Sista perioden stog jag på skärelinjen och nu är min högerhand rätt misshandlad. Onda blåsor och domnade och svullna fingrar. Härlisch. Kniven blev så slö på slutet och jag hade inte en sekund över att slipa den så jag fick ta i för kung och fosterland för att komma genom skinnet på fisken. Men det lägger sig nog snart hoppas jag.

Nu väntar jag på att jocke ska komma. Han står och tvättar kar på jobbet men han trodde han skulle bli klar vid halv 5-5 tiden nångång. Jag ska nämligen presentera Lillan och min kisse för varandra. Får se hur det går. Tänkte det är lika bra att jag har sällskap om dom skulle ryka ihop. Håll tummarna att det går bra.

Updaterar senare om katterna lever eller inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0