Blubb

Datum: 2010-06-20 / Tid: 17:06:39
Jag måste vara den bästa ever att hitta bra filmer.
Har just sett Remember me med Robert Pattinson. Väldigt bra film. Slutet trodde jag inte alls skulle vara som det var.

Igår vid halv 4 for jag iväg och skulle hämta Marie och Emma på festen. Killarna och Lujza ville ha lift hem så vi pressade in alla i pappas lilla Toyota. 8 pers. Inte illla. Dock fick två ligga i skuffen. Hehe.

Imorgon är det jobb.
Motivation: Zero.
Det är ett under om jag kommer orka kliva upp på morgonen. Mitt dygn har nog aldrig varit så felvänt som det är nu. Har inte lagt mej före 4 på många dar nu och igår var klockan efter 6 innan jag somna.

Nu har jag faktiskt börjat räkna ner till att fara hem. Jag har inte bestämt mej för när, men motivationen att vara kvar är inte stor. Jag vill ha något mer nu, något större. Om jag ska hinna med allt jag vill göra innan jag stadgar mej så kan jag inte bli kvar här nån längre tid. Jag känner att jag inte får ut något längre av dethär stället. Jag står och stampar på samma ställe. Men samtidigt vill jag heller inte åka hem när jag inte har nå jobb. Måste ju ha pengar för att leva.

Nu blire middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0