OBS katt bortskänkes OBS

Datum: 2010-06-24 / Tid: 21:27:35
En sköldpaddsfärgad honkatt på ca 5-6 år bortskänkes. Hon är väldigt go och snäll katt som tycker om att bli klappad. Hon är även steriliserad (idag!). Vid snabb affär kan jag även ge dej en slant för att du tar katten.

Ett litet skämt bara. Hon kommer vara bättre tills imorgon :)

Nu på eftermiddagen blev det superfint väder så vid 8 tiden tog jag fiskegrejjerna och for ner till kajen där jag alltid brukar stå. Men det var så himla mycket folk där ikväll. Vet inte om det var turister som har börjar komma för det brukar aldrig vara någon där. Kände inte alls för att stå och trängas med massa folk som kanske inte kan hantera sitt fiskespö så man får ett drag fast i kinden eller nåt. Så det var bara att vända hemåt. Lite trist.
Istället blev jag barnvakt åt Lillan som fortfarande är groggy. Hon jamar hela tiden och och kan verkligen inte vara still en sekund, börjar gå mej rejält på nerverna. Nu har jag iaf stängt in oss på mitt rum så nu kan hon springa runt bäst hon vill. Hon sitter i min underklädes hylla just nu btw :P

Hoppas på finväder imorgon så ska jag ta en fiskerunda då istället.







Stannade till vid turist informationen och tog lite bilder på vägen hem

Precis nu kom en skräckfilm hem till mej som heter Mum And Dad. Jag letar fortfarande efter skräckfilmen med stort F som kan skrämma mej från vettet. Kanske denna är den? Det ska jag få svar på NU!
Updatering kommer efter da movie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0