Halva veckan gjord

Datum: 2010-03-03 / Tid: 16:29:22
Äntligen är onsdagen borta. Gud så skönt. Dagen har gått bra förutom att jag hållt på att somna vid ett X antal tillfällen. Fick mej dock ett asgarv när av utländarna ramlade över några lådor i fabriken. Min skadeglädje kan man inte hjälpa. Roligt var de iaf.

Just nu har vi UNDERBART väder här hemma, solen skiner och det är skön temperature. När jag kom hem för ca 40 min sen så slängde jag av mej jackan, sen skottade jag lite här utanför. Bara för att få vara ute lite.
Jag har nu även bestämt mej angående Greenday VS Irland.
Greenday vann.
Så nu mina vänner håller jag på att ladda STORT för jag ska ännu en gång få se mina absoluta favoriter live i en av sveriges finaste städer!! Jag döööör vad jag längtar.
21 st century breakdown tour kommer bli Greendays största framträdande i Sverige någonsin och jag kommer vara där och se/höra det. Fy fan rent ut sagt vad grymt det kommer blir.

Ullevi Here I come!

Men först ska jag in till Fillan och simma.
Om mina stackars fotleder tillåter dom rörelserna. Har fortfarande sjukt ont och kan inte böjja foten uppåt. Vad som hände i lördags är en gåta för alla.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Men Liiina!Du måste väl veta vad som hänt med foten? Böja stavas med et j. Pappa

2010-03-03 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0