Härliga helg!

Datum: 2010-09-18 / Tid: 19:59:13
Igår hade jag och Emma en jättemysig kväll. Vi åt tacotårta, som för övrigt blev jättebra, sen satt vi kvar i köket och pratade i flera timmar. Supermysigt verkligen.

Idag skulle vi åka och fika i Fillan. Men efter lite grejjer som jag inte orkar förklara så blev det fika handling på bunnpris och sen fikade vi hemma, vilket var minst lika bra.

Jag ber om ursäkt att jag har så tråkiga grejjer att skriva om, men denna blogg är mer som en dagbok för mej så jag ska kunna titta tillbaka senare och se vad jag har gjort. Men det kommer bli roligare updateringar när jag kommer hem till sverige igen för då kommer det hända mer än vad det gör härute.

Mindre än 2 veckor kvar nu!
Ska bli sååå skönt att sluta jobbet och fara hem.

Nu blir det sen middag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om att läsa om "eländet" på hitra! Ska bli dötråkigt när ni åker därifrån och jag inte längre har något att läsa..!

Saknar hitra och er:)!

Kram!

2010-09-19 @ 10:14:48
URL: http://saur.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Åh vad jag längtar tills du kommer hem gumman! Då jävlar ska vi ses!

Hoppas att du hittar nått att jobba med :)

2010-09-20 @ 08:46:28
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0