EBS!

Datum: 2011-04-25 / Tid: 15:42:05
Nu ligger vi i vårat gröna schabbiga rum på little mermaid hotel i Karon Beach. Saknar min säng på EBS och deras lounge. Har ju trots allt varit där i en månad nu så det gjorde lite ont att lämna stället. Vi stannar nog här en natt till efter denna innan vi drar tillbaka till Patong beach igen. Det kan ju börja pumpa i Bangla ådern och då måste vi ha bangla i närheten. Hehe.
Dagen i övrigt har dagen inte varit så rolig. Har spytt och mått skit. Kändes lite bättre förut så vi var ut och käkade men nu börjar det bli sämre igen. Hoppas på bättring till imorgon så jag kan ligga ute i solen och steka riktigt!



Jag, Tim, Nu och Fredrik i lördags.

Nu ska vi snart på ett 7-eleven. sen ska jag lägga mej i fosterställning i min säng och tänka på hemma (EBS)

Kommentarer
Postat av: Pierre Hammarström

Krya på dig Lina!

2011-04-25 @ 16:11:31
URL: http://pierrehammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0