Party cruiser!

Datum: 2011-04-17 / Tid: 09:23:23
I fredags var det time för party cruiser!
Vi körde fram till halv elva på taket, sen gick vi ner i loungen och som vanligt på fredagar blandade vi veckans alla drinkar och smakade. Sen åkte vi till patong pier, klev på en longtail båt och åkte ut till våran party båt. Vi var ute med båten hela dagen. Vet inte riktigt när vi kom hem men det måste ha varit vid halv åtta nångång. Kanske 8. Har tagit massa bilder från båten och vi hade jättekul. Dom hade ordnat med lite drinking games och grejjer. Bland annat så var det kanot paddling. Jag och carro i en kanot mot niklas och Mikki i den andra. Vi var en hejjare på det där med kanot trots att vi var fulla så vi vann. Fick en campagneflaska. Tack!

När vi kom tillbaka till skolan så gjorde vi oss klara och sen till Bangla. Satt hos flairkillen med Tim och Fredrik och spelade 4irad. Sen gick vi på Rock city och kolla liveband innan det blev hemgång. Som vanligt somnade jag i en soffa i loungen. Orkar aldrig gå uppför dessa trappor när jag kommer hem på natten så då är sofforna ett bättre alternativ. Nattvakten sov i soffan bredvid så jag var inte alone. hehe.

Igår gick svenska jag, norska Cathrine, Finska Sandra, Danska Ronnie och danska Matilde en sväng på bangla. Jag var nykter och jättetrött så jag stannade bara till halv 2 kanske. Var på factory och Rock city. Syrran och Tobbe skulle älska Rock City. Häftigt ställe.



På longtailbåten



Våran båt



Nästa gäng på longtailbåten



På båten



Patong beach



Baren på båten



Rasmus hjälper Niklas med solkräm. Båda ser ut att gilla det :P



Myyyys



Fick sån himla god maten. Goaste potatis salladen och grillspetten jag ätit!




På båtens tak



Första gången jag paddlar kanot!



Mikki och Niklas hade ledningen men vi var snabbare i svängen..



...och vann..



..en champagneflaska :)



Mavis, Pauline och Marina



Meee

När vi var påväg tillbaka så var vi bara några stycken kvar på taket och satt och surrade. Då frågade lärarna Niklas om hans efternamn uttalas knop eller knopp. Nä det uttalas Knoff så han och dom höll seriöst på att dö av skratt. Dom låg dubbelvikta och grät. Haha. Sen sa Niklas till oss att vara redo med kameran när jag säger vad jag heter i andra namn. Denna bild blev resultatet:



Hahaha, kolla vad fredrik håller på att dö.



Helt knäckt!

En jätterolig dag hade vi.

Imorse gick jag och Carro på coffemania för att käka frukost. När vi skulle gå hem igen så ÖSTE det ner vatten. Tack och lov så ligger det ganska nära skolan men det räckte för att vi skulle bli dyngsura.
Nu är det inte långt kvar tills proven. Flairprovet gör inte så mycket för betygsättningen och det är tur för jag är inte alls nå duktig på det. Hade velat gå upp på taket och träna lite nu men vi får inte göra det på helgerna för det låter så mycket till Platinum hotellet när vi tappar flaskorna. Men men..

Nu ska jag ner i loungen och plugga drinkar och repetera inför det skriftliga slutprovet.

Ha de



Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Mysigt du verkar ha.

Men paddlade inte du kanot med oss i sidsjön. När Maria ramlade i? :P

Kram

2011-04-18 @ 20:49:27
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0