:'(

Datum: 2011-05-16 / Tid: 00:55:04
Sista natten i min kingsize ben i rum 206 på Phuttasa residence.
Jag kan inte sova. Tänker inte ens försöka. Joe kastade in handuken för en timma sen kanske. Vi satt nere i baren, tog ett par öl och hade 4 i rad turnering. Jag blev champion. Vi spelade även plocka pinn med tandpetare. Även där vann jag med 29 tandpetare mot Joes 19. Jag är bäst!
Lauren har bott här på phuttasa med oss sedan i torsdags. Men imorgon är det måndag och skoldag för dom småbarnen så då måste förstås Fröken Lauren vara där och lära dom massa roliga grejjer. Tomt utan henne. Damn you WOMAN!
Imorgon är det inte mycket att göra. Packa ihop det sista, ta en sväng och säga hejdå till folk, göra en liten tatuering och sen fara till flygplatsen. Eftersom jag inte sover inatt så hoppas jag att jag får sova hela flygresan. Det skulle vara nice. Jobbigt att byta plan i Doha bara. Men jag tror att jag bara har 3 timmar där. Gick ju fort på vägen ner. Men då hade ju jag Mac som jag fikade med och så. Kan ju hoppas jag hamnar bredvid nån rolig människa som oxå ska byta plan i Doha. We´ll see.



Hehehe min fot till vänster och Joes till höger. Hans flipflop gick sönder så jag tog av mina och skämtade att han kunde försöka klämma in sina fötter i dom. Haha, även att han lyckades. Småfotad man.

Jag är så grymt sugen på thaimat. Har inte ätit det på 2 veckor nu. Shame. Men när det finns grymt god All you can eat aussie bbq gratis så blir det gärna sånt.
Höll på att tappa hakan idag efter jobbet när jag och Tienie skulle käka. Dåren blandar ketchup, wasabi, tabasco och hamburger dressing. WTF?!
Men han tyckte det var gott så då får han väl göra det då.

Jag lärde sydafrikanerna fula svenska ord igår när vi jobbade. Tienie tål verkligen inte när folk ignorerar honom när han säger buckets eller bbq. Han tycker att man iaf kan säga nej tack eller liknande. Så idag när han blev irriterad så sa han fula svenska ord. Hahaha. Tur att det inte finns nå mycket svenskar här nu.

I skrivandets stund är klockan 6 på morgonen här. Tänkte se en film nu och sen packa resten.
Jag kan ju trösta mej med att jag inte kommer ha någon jetlag när jag kommer hem ;)

Sovgott sverige

Kommentarer
Postat av: Lindis

Hej Strumpan!!



Vad ska du göra för tatuering?! :)



Ha de gott och sköt om dig! Vi syns kanske snart :)



KRAMAR!!

2011-05-16 @ 10:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0