Drugged @ swedenglishbar

Datum: 2011-11-06 / Tid: 17:52:11
Ja igår hade vi väldigt mycket folk här men idag är det naada så därför passar jag på att skriva om den lilla drog historien.

Torsdagkväll drack Marc bra mycket, när jag kom till jobbet på fredagen vid 2 så drack han fortfarande. Han hade inte sovit på hela natten och började dricka igen tidigt på förmiddagen. Han var rätt packad, eller "blind" som det nu heter när jag bara snackar engelska.
Jag fattar inte ens hur han kunde vara vaken, men grejjen är att han drack den starkaste bucketen, bullfrog, och det var förmodligen redbullen som höll honom going.
Vi har ju våran bucket champ Nathan här på besök igen och han håller fortfarande rekordet, Marc slog rekordet i slowest drinker. Alex hade gjort 2 buckets till honom innan jag kom hit, jag gjorde den 3:e vid 3 tiden tror jag det var, han sög fortfarande på den klockan 6 när han kompisar kom tillbaka hit. Isen hade smält så han stog och sippade på en full bucket.
Derek försökte få honom att gå och lägga sig vid 7 tiden men han total vägrade. Vid 8 bad han mej om en till bullfrog för då hade han druckit upp. I thailand finns det ju ingen "responsible alkohol serving" så jag kunde ju inte neka honom. Killarna försökte sååå mycket att få honom i säng men han var så envis så det gick inte. Derek sa att jag skulle uppehålla honom några minuter så jag gjorde det.
Killarna tar hans gammla bucket, fyller den med lite vatten och (hahahaha) blandar 2 valium i vattnet.
Dom stog runt honom och försökte få honom att dricka men han sa hela tiden att det inte var hans bucket. Till slut blev Rohan less och hällde i honom vattnet. Jag kunde inte hålla mej för skratt då kan jag lova. Det roliga var att när dom trodde han druckit allting och ställde ner bucketen på bardisken ser vi en rätt stor bit flyta runt där så det var bara att hälla i honom det sista.

Han vandrade runt härnere i en halvtimma sen säger han att han ska gå och lägga sig och så fort han försvinner upp på rummet så blir det high fives :)

Dagen efter var han inte så glad på kompisarna, men så fort han började dricka igår så var han lika glad och pratsam som vanligt.
Jag såg honom en sväng förut men har inte sett till honom sen typ 6 tiden. Han far ju till koh samui imorgon och jag måste ha en sista lilla pratstund innan han far. Får väl ringa eller knacka på hans dörr och se om han är inne eller ute.



Såhär såg han ut när han ville ha sin sista bullfrog som han aldrig fick :)



Dagen efter när han kom ner såg han inte lika glad ut ;) marc med kepsen.

Sen minns jag inte riktigt om jag skrev om när Degen försökte slå bucket rekordet. Han skulle dricka nio men klarade bara 4. Jag älskar den karl, störtskön!

Han hade sin lilla strategi, han kom hit spiknykter, tänkte dricka 4, sen äta bbq och sen köra på dom 5 sista. Men det gick ju inte riktigt som han tänkt sig :)



Bucket nr 1



Bucket nr 2



Bucket nr 3



Bucket nr 4
Det blev ju även den sista sen försvann han bara :)
Tjejen bredvid är Louises vän Kristina.



Fina Louise och fina Kristina <3

Snart är det natten men jag känner inte alls för att gå hem :/ Ensamt och trist.
Imorgon far Alex till malaysia för hans visa skit. Good Luck! :D hahaha

Nu sippar jag på en Jeam beam och coke.
Smakar rätt okej men jag gör det bara för han alltid gjorde det. Herregud, när blev jag en sån mes!! :/
Hardcore Linis, hardcore!

Snart kommer nya nattvakten så då ska jag visa honom lite grejer sen är det väl bara att gå hem då. Detta inlägg har väl tagit mej en timma att skriva för jag har blivit störd hela tiden men jag ringde iaf till marcs rum men fick inget svar och jag vet inte när han far imorn så det suger. Men men...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0