Oh please!!!

Datum: 2011-11-06 / Tid: 11:44:43
Igår vandrade jag hem vid 3 tiden.
Kunde inte alls sova, bara vred och vände på mej och tankarna snurrade.
Somnade kanske vid 4.
Vid 5 vaknar jag av nånting. Sen hör jag någon säga: Hello sexy. Jag har nog aldrig blivit så rädd nångång och skrek rätt ut. Då var det Lee som kommit hem från bangla och klättrat in i genom mitt fönster för att skrämma mej. Joel stog utanför och skrattade. IDIOTER!!!
Vi har fönster ut mot korridoren och jag har ju självklart dom låsta för annars kan jag ju folk (Lee) klättra in.
Men häromdagen när jag var påväg till jobbet kom Joel och frågade om han kunde få låna min dusch så jag lämnade honom i mitt rum så förmodligen låste dom upp fönstret då bara för att nån natt skrämma mej.
Det värsta med allt var ju att efter det var det omöjligt att somna om. Sista gången jag kollade på klockan var den 7 så jag somnade väl nångång efter det.
Klev upp vid 3, trött som aldrig förr.
Har piggat på mej lite nu och laddar inför en kväll i baren.
Charlie kom just tillbaka så nu är allt som vanligt igen.

Nu har våran nattvakt Mohan slutat, tack och lov för det. Hatar honom!! Så skum.

Nu ska jag visa vad som kan hända om man däckar i våran bar. Hehehe. Enjoy



Hahaha, Paul..



Hahaha



Klägget han har på sig är ketchup och majonäs som vi hällde på honom :D



Sååå däckad :D



Trots att man snart fyller 30 kan sådant hända :D Men bara i thailand ;)



Hehehe, så kan de gå :D



Min partner in crime. Här försöker han sticka in sugrör i Pauls näsa men han började nysa och vi ville inte att han skulle vakna så det blev inga sugrör i näsan.

Det roliga var att vi tvättade av honom efteråt så han märkte ingenting. Han skrattade rätt bra när vi visade honom bilderna dagen efter :)



Här har vi killarna i normalt skick. Haha. Från vänster har vi Rohan, sen min Derek, Sen Paulie som är på bilderna ovan, hehe, sen har vi Marc.
Sista kvällen med Marc ikväll då sen är han oxå borta. Bye bye.

Nu är snart grillen färdig och då blir det käk!

Ha de!

Senare ska jag berätta om när Marcs vänner drogade honom härmodagen. Hahaha, det är en rolig historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0