Poolside!

Datum: 2011-11-11 / Tid: 11:01:00
Har haft en lika mysig dag idag som jag hade igår. Jag och Elise gick till poolen vid tolv imorse. Snackade med 3 karlar från aussie. Jag som inte dricker längre hade drinkar till frukost. Eftersom Elise far hem imorgon ville hon bjuda. Jag sa nej, hon sa, jag sa nej tack jag har inte ens ätit frukost än, hon beställde. Men vi hade mysigt iaf. Känner inte alls för att jobba ikväll. Vill bara slappa i poolen. Jag har en plan att bli vän med Timmy som jobbar i poolbaren så jag kan vara i poolen varje dag. Eller vi är redan vänner men jag tänkte bygga på det lite :)



Ban thai!



Mick och Mels rum. Hur nice är det inte att ha en trappa rätt ner i poolen från rummet!



Blue duet



Poolhäng



Timmy och Sabah



Dom roliga australienarna och Elise



:)




Sååå nice pool med baren.



Sabah, jag, Elise och Paul



Bästa gänget!



Kommer sakna Elise när hon far imorn :(



:)

Nu har är det jobb som gäller!!!

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Härliga bilder :)

2011-11-11 @ 12:45:33
Postat av: Mamsen

Hur mysigt såg inte det ut på en skala 1-10, minst 100 :)

Puss o kram

2011-11-11 @ 13:23:06
Postat av: Lina

Ja det var supermysigt. Jag har fått en ban thai väska nu av Elise så nu kan jag smälta in i mängden när jag går dit :)

2011-11-12 @ 12:45:25
URL: http://linaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0