Sweden

Datum: 2011-11-21 / Tid: 08:48:17
Jag glömde skriva igår att i förrgårnatt när jag precis skulle packa ihop grejerna och gå hem kom Louises kompis Erica och hennes kompisar hit. Dom reser oxå runt asien och det var skitkul att dom kom hit. Jag har träffat Erica en gång ute på Hitra och hon är störtskön.
Igår kom dom tillbaka så vi satt och surrade till halv 3 här sen övertalade dom mej att följa med ut. Gick på grabbarna grus och sen var enda alternativet att gå till Hollywood för allt annat var stängt.
Men jag hade så jäkla roligt. Dansade som några galningar till 6 på morgonen. Nära och bra att gå hem från bangla. Lite småtrött idag och har en hosta som aldrig förr.

Men annars är jag glad för charlie sa precis att jag inte behöver vänta månaden ut med att flytta utan dom ska flytta på mej redan imorgon!
Så inatt när jag kommer hem ska jag packa allting och imorgon säger jag hejdå till Harry och Bob (spindlarna) och sen tar jag en tuktuk eller nåt med väskorna hit. Im so happy happy!!!!!!
Gick in där förut för att fixa håret och en ensam kackerlacka sprang runt inne på badrummet. Bara att vänja sig ;)

Nu väntar jag och Alex på thaimat som jag precis beställt från resturangen mittemot oss. Min favvorätt till Alex och chicken green curry till mej. Alex stackarn har inga pengar men eftersom han är min lilla babe och jag är så snäll så bjuder jag honom. Eller det har jag gjort dom senaste 3 dagarna oxå.

Nu ska jag hosta vidare och sen sätta igång att jobba.
Vi hade mycket folk här igår så vi var glada för det. Hoppas på ännu mer ikväll!
Känns så pinsamt bara när man står och gör någon drink och sen får man världens hostattack. Men men..

Jag tror jag har skrivit om Tom som har varit här i lite över en vecka. Har för mej att jag skrev om hans valiumintag och grejjer.
Igår hade han köpt ett näs stift till mej. Sånt där som luktar starkt av menthol eller vad det är. Det hjälpte! Jag kunde andas igen.
Tvingade charlie att prova sen slogs vi om det resten av kvällen. Jag höll den i handen hela bangla natten oxå, hehehe.

Nu kommer käket!

Ha en bra dag i sverige för jag ska ha en bra kväll i thailand.

xxx

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Vad skönt att det släppte och vad skönt att skumma killen inte kom tillbaka ;)

2011-11-21 @ 16:29:42
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Lindis ;)

Kommer sakna Harry and Bob ;) vad ska du döpa lackan till? ;) Einar? ;) gus? Ken? Haha :) störtskönt ;) ha de underbart!!!! Kramar!!!!

2011-11-21 @ 21:54:35
Postat av: Linis

Hahaha, jag tror det får bli Gus Lindis :D

2011-11-22 @ 08:03:06
URL: http://linaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0