And here we go...

Datum: 2011-10-18 / Tid: 10:20:48
Nu har jag bokat min biljett till kuala lumpur och tillbaka.
JAG VILL INTE ÅKA!!
Kostar för mycket. . Det billigaste jag hittade var för över 6000 bath. Tack för den ni.
Jag kommer landa i malaysia vid midnatt imorgon. Då äre bara att hoppa in i en taxi och be dom ta mej till ett hotell i närheten av thailändska ambassaden.
Hoppas dom har nåt skitigt hotell i närheten. Resten av tiden får jag väl roa mej med att äta streetfood och försöka att inte gå vilse.
Tyvärr så lämnar Louise och hennes vän malaysia imorgon och det suger. Men men...

Inatt har jag varit dålig igen. Ska köpa lite steamed rice nu tänkte jag så får vi se om det går till sig.

Annars är allt som vanligt här. Igår var det ett gäng från australien som ringde klockan, 10 shottar, 500 bath. Tänkte jag kunde göra en liten rolig grej av det så jag gjorde olika shottar i regnbågens alla färger. Dom fortsatte att ringa, den jävla klockan så innan jag ens var färdig med min regnbåge har jag helt plötsligt 30 shottar till att göra. Jag minns inte hur många gånger de ringde klockan men jag gjorde säkert 80-90 shottar på väldigt kort tid igår.
Efter alla shottarna köpte dom den stooora 5 liter bucketen. Jag gick hem vid halv 2 så jag vet inte hur det slutade.

Nä nu ska jag göra lite nytta.

Bloggar en sväng imorgon innan jag drar till kuala.

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Det blir häftigt med kuala Lini! :D

2011-10-18 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0