Blubb

Datum: 2011-10-27 / Tid: 18:50:15
Ikväll har vi faktiskt haft bra med folk här. Roligt när det mycket folk så jag får göra många buckets :)
Jag har inte ätit nå godis sedan jag kom hit och igår var jag sååå sugen så jag bad charlie stanna på 7eleven påvägen hem. Köpte en liten stackars chokladkaka för 95 bath!! Det är dyrt. Men det är ju så när det är importerade grejjer. Men den var god iaf :)

Slutar strax så då äre raka vägen hem och i sängen. Så himla trött. Tror jag har sovit för mycket dom senaste nätterna. Men min säng är skönt så det är väl kanske därför.
Jag brukar ju alltid gå till baren direkt när jag vaknar men idag gjorde jag inte det med tanke på att jag gick på halloween jakt.
Klockan 3 ringer charlie och frågar om jag lever. Hehehe, jag börjar ju inte förrän 4 men eftersom jag oftast kommer hit vid ett-två tiden så var han lite orolig. Charlie Bucket :)

Nu är det inte länge kvar alls innan Louise kommer hit. Gaaah vad jag längtar.
Önskar hela min familj hade en resa bokad hit :( Det hade varit perfekt.

Imorgon ska jag ut och köpa halloween smink och kläder, har bestämt att jag ska klä ut mej på lördag. Sabah har kommit tillbaka från phiphi island nu så hon ska fixa mitt smink. Bilder kommer komma :)

Ha det så bra alla!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ser fram emot bilder på en riktigt häftig halloweenis :)

2011-10-27 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0