Malaysia

Datum: 2011-10-12 / Tid: 09:34:03
Eftersom jag sköter uppladdningen av bilderna på våran swedenglishbar facebook sida så har ju jag dom på min dator. Så varför inte lägga upp några av våra tok bilder här? :D



Häromdagen pressade Alex in en bob marley cd i cd spelare. Det är en sån spelare som trycker på en knapp och skivuttaget åker ut. Alex trodde det var en sån man bara trycker in så den fastnade därinne så charlie var tvungen att skruva isär hela spelaren för att få ut den.
Han var måttligt road :D






Det mörka paret är från London och dom kom hit rätt många gånger. Jag ÄLSKADE dem. Så himla goa.



Våran crazy Matt. Han åkte tillbaka till australien i måndags och det är trist för han var galen.



Min vän Alicia och matt blev kära sist Matt var här, 57 dagar sedan. hahaha, han höll räkningen för han saknade henne så mycket. Den 23:e flyttar hon till honom i sidney. Tack för det Matt att du snor min sista flickvän. Först Tara sen Alicia :(. Tur jag har Lauren men henne ser jag knappt till längre för hon jobbar så mycket.



Vi hade ett par från australien här för några dagar sedan som skulle gifta sig. Dom tog med sig hela bröllops gästerna och hade bbq och buckets här hos oss. Jag gjorde lite färg glada shots till dom. Ser väldigt fint ut tycker jag.



I fredags. Från vänster 2 grabbar från canada, ett par från england och sen Lauren.



Lauren bjöd dem alla på tequila shots.



Hahaha, det var nog inge vidare :)



Alex och Mattt



hehehe :D





Shots



Älskade Joe <3



Nya familjemedlemen Joel. Igår var han lite trött och jag är alltid framme med kameran.



I torsdags hade vi fest, på fredagen kom jag till baren runt 3, bilden ovan är min frukost.



På Taras bye bye party kom Luke och var dyngkalas. Han frågade efter shots men eftersom jag är en sån bra bartender så gav jag inte honom någon. Helt plötsligt försvann han. Jag trodde han hade vinglat iväg nånstans men jag hittade honom som ni ser på bilden. Hahaha. Däcka aldrig på swedenglishbar när jag är i närheten. Denna bild finns för övrigt på facebook :D
Inte lätt att vara 16 år och bo i thailand. Lilla Lucas <3

Nu måste jag snart flyga till malaysia. Det suger! Jag har betalat allt så det enda jag behöver göra är att flyga till malaysia, stanna 2 dagar och sen flyga hem igen. Sen är allt färdigt.
Grejen är att Alex måste göra samma sak men den klanten glömde sitt bankomatkort i en automat så det tar ett tag för honom att få ut pengarna.
Om jag förstod reeza rätt måste han ha betalat allting innan han kan flyga till malaysia. Hoppas inte för det blir ju billigare om vi åker samtidigt så vi kan dela hotellrum.
Vi får väl se hur det löser sig som.

Puss

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

verkar helt crazy! :P

2011-10-12 @ 13:16:17
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0