En helt vanlig dag i patong

Datum: 2011-09-29 / Tid: 21:42:49
Just nu ligger jag i min kingsize bed @ phuttasa residence. Jag har varit seg hela dagen. Förmodligen eftersom vi var ute hela natten igår och la oss vid typ 9 på morron. Aj aj.

Ikväll har varit en rätt bra kväll. Kom 2 tjejer och 2 killar från irland och drack mååånga buckets. Hahaha, dom var roliga men med all musik och deras väldigt speciella dialekt så är det lite svårt att förstå dom. Hoppas dom kommer tillbaka imorgon.

Det som gjorde min dag var att heta surfaren kom till baren en timma vid tolv tiden för att säga hejdå. Han är påväg till flygplatsen nu och ska till bali och surfa. Jag vill att han stannar här. Jag blev kär i honom :(. Träffade honom första gången igår men ändå :P.

Imorgon måste jag komma ihåg att skriva beställning på alkoholen. Glömde göra det innan jag gick upp på rummet.

Imorgon är det Taras bye bye party. Kommer bli skit kul men samtidigt äre så tråkigt att hon åker. Men alla locals kommer till baren för där ska förfesten vara. Det blir roligt. Synd bara att jag kommer jobba men Charlie har sagt att jag får dricka medan jag jobbar bara jag har huvudet med mej.
När jag slutar jobba bär det av till bangla. Taras flyg går klockan 8 på morgonen så hon åker nog direkt från bangla till flygplatsen.

Nu blir det bilder!!!!



Loungen



Våran underbart sköna myshörna




Tända ljus och grejjer



Grillen



Lillla saladsbaren



Menyn. Mina älskade korvar!!!! dom ser inte goda ut men shit alltså. Nam nam.



Skylten utanför



Vårat place



Balkongerna



Gatan ut till beachroaden



Vattenfallet



Vattenpipa, eller shisha som jag säger numera.



Myshörnan där folk brukar däcka once in a while



Inside


Baren från insidan







Uncle Charlie som ser ut som ett spöke.



Glad thailändare till vänster som är kär i mej. Igår ville han säga nånting som var väldigt svårt för honom att säga. Ja men säg det inte då tyckte jag. Jorå det skull han. I love you Elina. haha. Jag sa typ tack, sen låtsades jag att tömma askopparna dom det inte ens  var några fimpar i.

Sen har vi Joe där i vit t-shirt och nere i högra hörnet har vi min surfare Alex <3



Fina Alex till vänster, en thaitjej som brukar komma hit typ en gång i veckan. Sen har vi andra fina Alex. Nya medlemen i våran familj.



Tiew



Denna bild tog jag ikväll på mina två Alex. Alex visade inte sin bästa sida av sig själv men han är hot hot hot. Jag tror jag skiter i thailand och flyttar till vancouver, canada till honom istället ;). Jag skiter i att han bara är 21 år. Hela han imponerade mej, utseendet först, sen sättet. Alla surfare jag har mött är så coola. Jag vet inte hur jag ska förklara på svenska men dom är så relaxed, chilled, cool...
Tur jag har min andra Alex kvar.

Nä nu måste jag sova så jag orkar kliva upp imorgon och göra beställningen på priten.

Nattinatti

(Folk får gärna komma och hälsa på mej ;))

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh längtar tillbaka när jag ser bilderna, mysigt ställe faktiskt.. Om du e kvar tillräkligt länge så kanske jag hinner spara ihop å komma ner en vända hehe.. men d blir dock inte i år tyvärr. Men hade vatt sjukt kul å komma ner när du e där. ha d bäst. pusss<3

2011-10-03 @ 11:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0