My leg

Datum: 2012-02-02 / Tid: 14:23:56
Ikväll tog Lisa och Jamie med mej på en tur. Vi for till ett shoppingcenter, for in till Brisbane och kollade vart Lisas nya jobb är, sen for vi och köpte kebab. Mumms.

Imorgon ska jag följa med Jamie på jobbet. Han kör lastbil så jag ska bara glida med för att ha nånting att göra. Så klockan 6.15 far vi.

Sen äre bara att skynda hem, duscha, packa grejer, sen fara iväg mot campingen.
Såg en stor spindel i garaget när vi skulle stoppa i tvättmaskinen, jag skrek, sprang in, trodde jag skulle få en hjärtattack, grinade i panik och nu ser jag inte lika mycket fram emot campingen.

Nu har jag precis pratat med pappa på skype i ca 40 minuter. Det var så roligt att se och prata med honom.

Nu är jag trött så jag ska bara våga mej ut i garaget, in i badrummet och göra mej klar för natten.
Ska bara slänga in lite bilder på mina ben.



Här har ni efter bilden. Det är såhär mitt ben ser ut nu och lär ju se ut så ett tag framöver nu. Tack igen Alexander Key. En thai tattoo.



Min andra thai tattoo <3



Den som kan läsa thailändska kan ju försöka översätta ;)

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0