Oysters :/

Datum: 2012-03-07 / Tid: 04:08:27
Nu har jag varit lat igen. Sorry.

I fredags gjorde vi en favorit i repris och for tillbaka pa puben dar vi at pa min fodelsedag. Det blev mat, en flaska rott och sen poker maskiner. Vi vann lite pengar men nar vi raknade ihop det med maten och vinet sa gick vi inge plus. Inge mer pokermaskiner for oss.

I forra inlagget skrev jag ju om ostronen.
Derek skulle saklart ha ostron igen i fredags. Han tvingade mej att prova en igen. Den gangen smakade det inte gott men jag battre an forsta gangen.
Sen ville han att jag skulle testa en till, jag ville inte men det slutade med att jag tog en till och den holl pa att aka hiss. Hur kan folk ata ostron? Jag blir upprord. Derek vill att jag ska lara mej ata dom och det kanske jag kan, om jag far ta en i taget.
Han ville att jag skulle ta en tredje och sa att jag skulle svalja den hel sa jag inte kanner smaken, jag gjorde det och jag kande inte smaken na val men daremot kande jag det lilla djuret hela vagen ner i magen. hehe. Inge mer ostron for mej!

Ikvall ska vi pa buffe pa puben. All you can eat $15.

I sondags traffade jag alskade Emma igen innan hon flog ivag mot sitt paradis bali. Jag tog taget till The valley, vi kakade lite mat och sen satt vi pa arslet och bara surrade. Jag tror inte det skulle kunna ta slut pa saker att saga. Jag skulle nog kunna sitta pa arslet med Emma en vecka och bara prata om allting. Underbara van.
Kandes valdigt konstigt nar vi sa hejda pa tagstationen nar jag skulle med taget tillbaka till Boondall. Jag holl tillbaka tararna tills jag kom pa taget, da satte jag i ipoden och den forsta laten som kommer ar Billy Braggs- Way of the yonder in the minor key och jag borjar storbola.
Jag tanker alltid pa Emma nar jag hor den laten sa det var ju valdigt passande att just den laten kom nar jag redan var kanslig.

Idag ar Derek och jobbar och jag kanner mej ensammen.
Det har regnat mycket sa han har kanske jobbat 2 dagar pa 2 veckor. Bra for mej som far vara med honom men daligt for ekonomin.

I mandags kom en fin overaskning fran Mammsen.
En korsordstidning, cosmopolitan och en bok som ar sa spannande att jag knappt kan sluta lasa, blodlage heter den. Hon skickade aven med lite hjalp for min spindelfobi. hehehe, det var roligt.

Nu ska jag aterga till min bok.

Ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0