Bortglomd

Datum: 2012-10-02 / Tid: 02:24:54
Bloggen har blivit helt bortglomd den senaste tiden. 
 
Jag ar sa lycklig for jag har hittat en swedish goodie shop!!!
Dom har LOSGODIS, sill, kaviar, BOSTONGURKA, blabarsoppa, chipsdippar och massa annat. Den shoppen finns i surfers paradise men man kan aven bestalla hem saker :)
Hittade aven ett svenskt konditori i springwood, inte langt fran ikea som jag vill aka till. 
 
Pratade med en man som kom in pa jobbet i sondags och han fragade om jag hade varit pa "the swedish fesival" 
Hade tydligen varit en scandinavian festival inne i staden forra helgen. Jag har sett bilder nu och de salde losgodis och french hotdog :(
Mannen jag pratade med levererade mat dit och det hade varit typiskt svensk mat. Far val ga nasta ar.
Jag har aven hittat kafe svea som har nagon tillstallning en gang i manaden med mat och sant. Jag maste titta lite narmare pa det. 
 
Annars har jag jobbat hela helgen. 
Var ledig igar da det var "public holiday". Alla pa jobbet far bara 4 skift var denna vecka eftesom stallet var stangt igar. Blir dalig lon da. Men men...
 
Imorgon ska vi kolla pa ett town house. Hoppas det ar nagot bra. 
Skriver mer imorgon om hur det var.
 
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0