Lang kvall

Datum: 2012-09-01 / Tid: 02:05:08
Igar startade jag jobbet klockan 13.00. Varje fredag har jag borjat den tiden men har ingen sluttid utan jobbar tills det borjar lugna ner sig. Holl pa att svalta ihjal vid 18 och trodde jag skulle sluta runt 8 som jag vanligtvis gor pa fredagkvallarna. Men klockan 20 kom duty managern och sa att jag kunde ta en halvtimma rast. Nar jag kom tillbaka efter rasten var det hur mycket folk som helst i sportbaren och folk vagrade ga hem :P. 
Slutade klockan 23. Sa himla hungrig men maten stog och vantade nar jag kom hem :)
Sa det blev 10 timmar varav 9.5 betald :)
I slutet pa denna vecka har jag nog kommit upp till 40 timmar. Weehhuu!
 
Nu ar Derek pa affaren och koper frulle. Idag blir det english breakfast. Bacon, agg, tomat, hashbrowns, vita bonor, korv och rostad macka. MUMS!!
 
Idag borjar jag jobba 11.30. Jobbar pa gaming och hoppas pa att det ar generosa manniskor som vinner pa pokermaskinerna sa dom ger mej dricks. 
 
Ha en bra helg alla!
 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad fin du är älskade gumman <3
Puss & kram

Svar: Tack mamma <3
Elina

2012-09-01 @ 14:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0