Lonely

Datum: 2013-04-29 / Tid: 00:46:36
Morning!
jag gruvar mej redan för nästa swing. Derek har varit borta några timmar och jag saknar honom redan.
nu har jag precis kommit upp på rummet efter 25 minuters motions sim. Jätte skönt var det. Ni ska jag läsa lite och sen går jag ner på stranden och solar lite. Nu känns det verkligen som semester.
 
häromkring ska butiken swedish goodies finnas. Jag har beställt hem karra från den butiken vià internet men om jag kan hitta butiken kanske jag ska unna mej lite gotta. 
 
 
Fin fin soluppgång imorse
 
 
ingen dålig frukost utsikt
 
 
Redo för poolen
 
 
Poolen
 
 
Ha de!

Kommentarer
Postat av: broder Mattias

Men guuuud vad härligt det ser ut! :)

2013-04-29 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0