Teppanyaki

Datum: 2013-04-27 / Tid: 11:20:05
 
Ikväll var vi och åt teppanyaki. Vet inte om stavningen är rätt men det är iaf japanskt och de lagar maten framför näsan på en. Vi beställde en tallrik som innehöll allt. Räkor, scallops, baby bläckfisk, lax, tonfisk, bugs, calamari och grönsaker. på andra tallriken var det stek, kyckling och grönsaker. Vi fick även en skål med ris och en med soppa. Väldigt väldigt gott.
jag låter bilderna tala för sig själv men jag kan meddela att jag INTE åt bläckfisken. Derek åt mina.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag var väldigt stolt att jag kunde äta med pinnar. Hela måltiden till och med. Jag kunde till och med doppa bitarna i såsen utan att tappa dem :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad långt hår du har fått Elina! Så himla fin gumman :)

2013-04-27 @ 13:00:48
URL: http://mikkalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0