Bröllopsdag 💍

Datum: 2013-12-13 / Tid: 03:01:00
idag Àr det ingen vanlig dag för det Àr vÄran bröllopsdag!!
Ett Är som man och hustru. Tiden har gÄtt sÄ himla fort. 
Vi har inte gjort mÄnga planer för dagen. Jag Àr fortfarande sÄ förkyld och det Àr sÄ jobbigt att vara ute i vÀrmen. 
Men ikvÀll ska vi iaf go ut och Àta go middag och ta ett par drinkar. 
 
Till Derek hade jag köpt ett Salming set med roll on och dusch krÀm och ett diesel bÀlte. Han blev jÀtte glad för grejerna och bÀltet som jag var sÄ orolig över storleken passade perfekt. High five Lina!
 
 
 
The hobbit var jÀtte bra. Jag blev lite förvÄnad nÀr jag sÄg Micke P i filmen. Bra gjort av Gunvald att fÄ en roll i en sÄn stor film.
 
Jag har velat ett tag om jag skulle ha gjort nÄ slingor hÀr i Thailand och igÄr kvÀll tog jag mod till mej och gick till en liten frisör salong. Det besöket slutade i tÄrar. NÄgon thai ska aldrig mer fÄ röra mitt hÄr. Hon gjorde tvÀrtemot vad jag ville och hon slet av stora tussar av mitt hÄr. Jag har ju redan sÄnt tunt hÄr men nÀr jag klev ut dÀrifrÄn och kÀnde pÄ hÄret blev det grin pÄ gatan. Tur Derek hade kommit för att hÀmta mej sÄ han fick trösta. 
Jag ville bara ha slingor pÄ sjÀlva utvÀxten. Mitt hÄr Àr för skört att slinga hela lÀngden. Hon slingade hela lÀngden. IstÀllet för att plocka ut hÄret ut folien och sen skölja ur tog hon bort folien, tog en fuktig handduk och tog i av all kraft och drog bort fÀrgen frÄn slingorna. Jag satt i smÄ chock och sÄg hur hÄret gick av och Àven lossnade frÄn rötterna. Ont som satan gjorde det. Hon erbjöd mej hÄrförlÀngning för ett bra pris efterÄt för att tjocka till det. Tack men aldrig sa jag.
Men gjort Àr gjort och jag ska inte grÀma mej mer över det. Man lÀr sig av sina misstag.
 
 
IgÄr nÀr vi Ät frukost tittade vi pÄ dessa tokar.
 
 
Undra hur mÄnga som dör varje Är i thailÀndska byggindustrin.
 
Ha de
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Toppen att bÀltet passade! Hoppas ni fÄr en riktigt mysig dag och att din förkylning ska försvinna. Puss och kram till er bÄda <3

2013-12-13 @ 13:02:46

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0