Maaat 😖

Datum: 2013-12-12 / Tid: 01:19:55
God morgon!
 
Tack vare hostan som så snällt dök upp inatt har jag nu gett upp att somna om. Helt omöjligt. Hade velat sovit några timmar till för jag är så hungrig och den här tiden på morron (7) är det inge matställe som är öppet. 
Nackdelen med Thailando.
 
Klockan 11 senare idag kommer vi befinna oss på Jung ceylon för lunch och en timma senare börjar the hobbit. Hoppas min hosta lugnat ner sig tills dess så annat folk får se filmen i lugn och ro.
 
Dereks nya tatuering blev jätte snygg. Jag ska ta en bild senare och lägga upp.
 
Nu får jag nog ta och läsa i några timmar.
 
 
En liten bild för er som oxå är ett Johnny Depp fan 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0