Nu kör vi!

Datum: 2013-12-11 / Tid: 14:53:38
nu tar jag och kickar igång bloggen igen. Det är som en dagbok för mej och det är roligt att kunna gå tillbaka senare och läsa.
 
just nu befinner jag mej i Thailand. En väldigt oväntad resa för i sista stund fick vi veta att vi måste ta ledigt jul och eftersom vi fortfarande jobbar 2 v ledig 2 v så blev det ännu en gång 6 v ledigt. Hade jag vetat det tidigare hade jag ju självklart kommit hem till Sverige men på vårat jobb får man ingen förvarning. Hade varit mysigt med en vit kylig familje jul. 
 
Ikväll är jag solo. Min andra halva är och tatuerar sig så jag ligger på rummet och kurerar mej. Har åkt på sån jäkla förkylning och mår inte alls nå bra.
 
Imorgon ska vi se The hobbit på bio. Längtaaaar!
 
Nu ska jag iväg till tatuerings studion och se hur det går för Derek. 
 
Ha de
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att du bloggar igen. Älskar att läsa om era äventyr även om jag helst såg att ni gjorde dom mycket närmare.

Jag saknar dig!!

2013-12-16 @ 06:40:37
URL: http://allgren.blogg.se
Postat av: Frida

Kul att du bloggar igen. Älskar att läsa om era äventyr även om jag helst såg att ni gjorde dom mycket närmare.

Jag saknar dig!!

2013-12-16 @ 06:40:37
URL: http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0