Torsdag

Datum: 2013-12-19 / Tid: 13:51:22
God afton!
 
Det är så svårt att komma på något att skriva då vi inte gör så mycket. 
Idag gick vi som vanligt till the food court och jag hittade en sektion jag missat tidigare. Massa olika typer av fried rice och ännu billigare än de andra. Fried rice med kyckling 45 bath, ungefär 9.50 SEK. Kan inte bli mycket bättre än så. 
 
Efter maten gick vi till Jung ceylons bio för nya filmen Home front med Jason Statham. Jätte bra film. Den rekommenderar jag verkligen. 
 
Senare blev det en tur till gymmet. För mej blev det 25 minuter hopprep och mage. Derek stretchade bara för igår när vi gymmade gjorde han illa ryggen.
 
Jag har precis smörjt in honom med tiger balsam så förhoppningsvis hjälper det.
 
Nu blir det en film innan vi sussar.
 
 
Det största pepparkakshuset jag sett. Helt gjort av pepparkaka och glasyr. Stog med stora bokstäver att man inte fick smaka :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0