White water rafting

Datum: 2013-12-28 / Tid: 14:47:48
go kväll
 
Nu har vi bokat lite utflykter.
Imorgon ska vi till en grotta med apor, där har vi varit förut, sen bär det av till det jag velat göra i så många år. White water rafting :D
Efter raftingen som är 5 km ska vi äta lunch och sen köra fyrhjuling i jungeln i en timma. En hel dag med grejer. Vi blir upphämtade klockan 8 imornbitti. Ska bli så kul.
 
Den 3:e ska vi till Burma på visa run. Ser jag verkligen inte fram emot då förra gången var en nära döden upplevelse. Mini bussen vi åkte i hade inga bälten och han körde som han stulit bilen. Jag fick hålls i mej i sätet framför för att inte fara ur.
påväg tillbaka somnade jag till men vaknade tvärt av att jag satt på golvet. Hatar att vi måste dit igen. Vi blir upphämtade klockan 6 och kommer inte hem igen förrän 18.30. En hel dag i bara resande. Blä.
 
Den 5:e ska vi på turridning på stranden. En timmas ridning i solnedgången säger jag inte nej till. Jag hoppas det är snälla hästar för Derek har aldrig ridit förut. 
Så vi har några dagar planerad. 
 
Ska göra ett försök att ladda upp bilder igen...
 
 
Julbordet
 
 
Glögg och peppisar
 
 
Min man
 
 
Maaaat
 
 
Mera maaat
 
 
Jag och svenskar
 
 
Älskar denna bild på oss. Ett fånga ögonblicket kort då han som tog kortet knäppte på oss innan vi hann ställa upp oss och le mot kameran :)
 
Gick ju riktigt bra att ladda upp kort nu. 
 
Vi hörs imorgon efter utflykten
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0