Äntligen!!!

Datum: 2013-06-17 / Tid: 00:18:00
Det är över! Äntligen. Kunde inte komma en sekund för tidigt.
 
så sjuk som jag var igårkväll har jag inte varit på flera år. Det fanns inget stopp. Kramperna i magen påminde om kramperna jag hade i Turkiet och vilken smärta alltså.
 
Bland det jobbigaste var att jag var så fruktansvärt törstig. För en klunk vatten jag drack kom det upp en halvliter. Fick inte ens behålla en liten stackars klunk vatten. Jag låg på toagolvet och fantiserade om vattenmelon, juice, frukt shake. Iskaffe, allt kallt som är drickbart. 
 
Jag vet inte vad som gjorde mej så sjuk. Måste ha fått i mej en bakterie på någe vis. Matintaget igår var, en yoghurt, blåbärsmjölk, nudlar med kyckling, och torkade frukter jag provade. Det enda jag kan se kunde göra mej sjuk är kycklingen men derek åt samma och han var inte ens dålig i magen medan jag var så sjuk och i såna smärtor att jag bara låg på toagolvet och grina till slut.
han åt till och med nästan halva min portion Men inget var fel på honom. 
 
aja, det värsta är över nu Och jag är så tacksam för det. 
 
Klockan är snart halv 6 på morron så jag ska försöka somna om igen.
 
vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Samma för mig Linis, kunde bara tänka på att få klunka vatten hehe!

2013-06-18 @ 13:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0