Fish spa!!!

Datum: 2013-06-04 / Tid: 11:53:00
Hej hej!
nu har jag precis kommit hem från gymmet. Efter två dagars vila var det dags igen. 25 minuter löpning och sen hantlar och stretch. vi ska snart ut och äta middag och Derek ska få sin efterlängtade massage och medan han gör det ska jag sitta utanför med fötterna i fish spa. Det blir bra. 
 
Annars har jag inte mycket att komma med just nu men hoppas ni har det varmt och skönt i Sverige för det har vi.
längtar inte tillbaka till Australien för det är mitt i vintern där. Brisbane är det nog inte så kallt i men Roma där vi jobbar kommer det nog vara -5 på morgnarna. Ser jag inte fram emot.
 
ha de så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Njut av värmen du, jag är inte det minsta avundsjuk... Vi har för närvarande uppfriskande 12 grader, inte precis så att man svettas.
Kramis

2013-06-04 @ 12:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0