Karon beach

Datum: 2013-06-03 / Tid: 15:59:34
Idag var det finväder så självklart åkte vi till karon för en dag på stranden. Jag gick ut och gick en timma imorse och lagomt tills jag kom tillbaka var Derek vaken så på ned bikinin och iväg i taxi till karon.
 
Solskydd faktor 30+ var jag insmord i men ändå är jag kräfta nu. Derek är ännu mer kräfta.
men vi hade en bra dag med mycket bad och sol. Vi avslutade dagen i karon med en sen lunch på Håkans bar. Jag var så sugen att beställa pyttipanna med rödbetor och ägg men även fast jag saknar svensk mat så mycket saknade jag det inte tillräckligt för att betala 250 bath för pytt. Fick bli en baguette med kyckling curry istället. 
 
jag tror vi båda fick lite solsting för båda slocknade på en gång vi kom hem. Sov som en stock i 3 timmar. När jag vaknade hörde jag Derek mumla: im on fire. Haha, han är så bränd på magen och ryggen.
 
nu är vi tillbaka efter en indisk middag. Derek var sugen på curry. Chicken Madras, saffrans ris, nan bröd och raita. Muuums. 
med våran paltkoma tyckte vi det passa bra att kolla på dark shadows som vi köpte häromdagen men trots att den varit ute på dvd ett tag är det SKIT kvalité och jag är så besviken. derek tittar ändå men jag kan inte. Gillar inte när det är dålig kvalité ja. 
 
 
 
 
 
 
Håkans bar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Vad härligt! Snart ligger jag också på en strand och glassar :D

2013-06-03 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0