Nutella-chocolate-pancake

Datum: 2013-06-02 / Tid: 16:00:04
God afton mina vänner.
 
ja denna dag blev ju då inte som jag tänkt mej. Tack vare regnet som inte ville ge med sig blev de ingen trip till karon beach. Istället var det sura miner i sängen halva dag och jag gav min nya bikini ledsna blickar lite nu och då. 
så idag har vi bara legat och kollat på film och true blod hela dagen. 
Nu regnar det inte längre så vi gick till våran älskade food court för frukt drink och pad thai. 
Derek har fått dille på pannkaks vagnarna sim står efter vägen. Nutella choklad pannkaka är hans favorit. Jag håller mej ifrån det tills vidare. 
 
 
Idag har jag haft vilodag från gymmet. Måste vila mina ben. 
 
Håll tummarna för att vi får fint väder imorgon så vi kan åka till karon för sol och bad.
 
Ha de
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0