Ny dag, nya möjligheter

Datum: 2013-06-18 / Tid: 06:30:11
Efter en nattsömn på 12 timmar känner jag mej som ny. Not. 
Jag mår iaf bättre än igår men känner mej inte riktigt 100. 
Sent igårkväll följde jag med Derek ut till en restaurang som ligger nära hotellet. Jag beställde en ostmacka och fick i mej nästan hela. Kände mej yr och svag så så fort vi ätit klart bar det av tillbaka till hotellet och sängen. 
 
Igår var den finaste dagen på länge. Ingen riktig sol men nästan. Typiskt när jag låg strandad i sängen. Jag lovar att på torsdag när vi ska till Burma kommer det vara strålande sol. Jag hoppas det regnar då. 
 
Har inte så mycket mer att komma med just nu. Vi ska väl ut och prova äta nånting snart. 
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0