Hellu

Datum: 2013-05-01 / Tid: 10:13:58
Hej hej
 
dagen har varit lika bra som föregående dagar. Jag klev upp vid 7, tog en morgonpromenad på strand promenaden. När jag kom tillbaka sov Derek fortfarande så  jag gick ner till poolen och simmade en stund. När Derek vaknade gick och åt frukost på stället vi var på igår. Idag åt jag oxå där och vad mycke gott dom hade. Vi båda rullade ut från restaurangen och skippade den planerade strandpromenaden och gick upp på rummet istället. 
När jag vilat en timma hoppade jag i bikinin och gick ner på stranden. Lyx. 
 På eftermiddagen har jag suttit och jävlas med en induction vi var tvungen att göra innan nästa swing men nu är jag äntligen färdig och kan släppa det. 
Som belöningen ska vi gå och köpa glass. Eller jag ska köpa glass. Derek är inget glass fan, blev förvånad att han åt glass med mej igår.
 
 
Derek när vi hälsade på hans gudson. Hehe.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0