Morning!!

Datum: 2013-05-25 / Tid: 01:09:28
Idag är jag uppe med tuppen. Vaknade strax före 5 och kunde inte somna om. ligger i sängen och väntar på att solenska gå upp så ska jag ut på en spring tur. Jag har livat och svurit till Derek att jag ska vänta tills solen går upp. Fåglarna börjar kvittra ute så det är nog inte långt kvar. 
 
igårkväll gick vi till en restaurang tvärs över gatan och jag åt pad thai sim jag älskar. Så himla gott med thai mat.
Efter middagen köpte min man3 röda rosor till mej :) gulligt av honom tycker jag. 
 
 
Idag tänkte jag nog gå till stranden en sväng om det inte börjar regna. Sen ska vi till otop marker och shoppa kläder till Derek som bara kom hit med ett linne.
 
 
Några av barackerna i Reedy creek
 
 
 
 
Huvud breezway
 
 
Min dörr
 
 
Min absoluta favorit. Caramel tart. Mums!
 
nä nu är solen nästan uppe så nu drar jag ut på en tur. hörs sen.
 
ha de
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0