Morning

Datum: 2013-05-01 / Tid: 23:15:13
God morgon!
Här är klockan 7 och jag är vaken. Vi är tvungen att checka ut klockan tio men eftersom jag älskar stranden och poolen så stannar vi över helgen :) yeeeey
 
Imorgon bitti måste vi dock åka till Brisbane och fixa med lite grejer. Jag har ett möte med min advokat så han ska hjälpa mej med lite papper jag behöver fylla i till våranästa två veckors ledigt. Jag återkommer senare om det. 
Nuhar det gått en vecka på våran ledighet. Jag kan inte påstå att tiden har gått fort men det klagar jag absolut inte på. Gruvar mej lite för att åka tillbaka och jobba men när jag väl är där kommer det nog gå bra. Men vi har ju en vecka till ledigt så det vill jag inte tänka på nu. Idag har vi fått lön så vi måste göra lite shopping. Inge stor shopping blir det men lite små grejer måste jag köpa. 
 
 
Jätte pizzan vi köpte häromdagen. Höll på att skratta ihjäl mej när jag såg storleken på kartongen. Var ju som en hel familje pizza. Tur att vi bara köpte en.
 
nu ska jag ut och promenera i det fina vädret.
 
ha de!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0