Munkar

Datum: 2013-05-29 / Tid: 09:37:52
Hej hej
nu har vi nyss varit till Jung Ceylon och vandrat runt. Vi åt lunch på våran favorit restaurang, den japanska. Jag åt en jättegod och fräsch potatis sallad på en sallad :)
 
 
Efter maten gick vi runt och tittade i affärer och hamnade till sist på den stora mataffären big C. Jag försökte undvika bageri delen men varken jag eller Derek kunde hålla oss ifrån den och hittade vår svaghet: munkar!! Jag älskar Thailands munkar, speciellt de med sylt i. imorgon ska vi köpa gym kort så vi äter munkar med gott samvete idag.
 
 
blåbär och vanilj. Hade en med grön fyllning som jag inte vet vad det var med den åt jag på en gång vi kom ut ur butiken :)
 
nu ska jag läsa bok och njuta
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0