Onsdag

Datum: 2013-05-29 / Tid: 03:37:53
Godmorgon Sverige!
 
jag har nyss kommit hem från stranden. Morgon promenad i vanlig ordning. Provade springa några steg men knäna gör ont så det fick bli promenad. 
Nyss ätit lite färsk frukt och nu ska vi kolla på biggest loser finalen. Om datorn vill starta. Det är lite ostadigt på den fronten men vi håller tummarna.
 
imorgon får vi lön och då ska jag boka tid hos tandläkaren. Har nig inte sagt att jag gjorde sönder en tand på jobbet. Eller jag tror att det är en plomb som lossnar så jag ska fixa de. Jag gillar inte tandläkarn ja.
 
På stranden ser man hål överallt där små krabbor gräver ner sig eller kommer ut ur och vanligtvis är de denna storlek:
 
 
Men igår var det stora hål över hela stranden. Vill inte ens veta vilka monster som kom ut dem.
 
 
Det fanns även större hål och de var överallt.
 
nu har vi fått igång datorn :)
 
ha de
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0