Sweeeet

Datum: 2013-05-25 / Tid: 03:12:13
Hej igen.
 
det gick bra att springa idag men herregud vad jag svettades. Jag brukar inte riktigt svettas när jag springer ute. Blir bara varm men idag bara rann svetten i ansiktet på mej. Måste vara fuktigheten. Det är väldigt kvavt och fuktig. Tyvärr känns mina knän lite konstiga. Kan inte säga att det gör ont men det känns typ som att knäskålarna är lösa. Vet du något om du något om det mamma eller pappa?
 
när jag kom upp på rummet igen fick jag min efterlängtade drick yoghurt som jag saknat så mycket.
 
 
Vet inte ens om det är yoghurt eller kanske nå mjölk liknande men det smakar gott och mättar en liten stund. Har en med jordgubbs smak i kylen och Om inte min man vaknar snart blir jag nog tvungen att dricka den oxå. min älskade man är trött. Han ligger i foster ställning och sover som en bebis men jag låter han sova för då kan jag passa på att läsa en stund.
 
 
På löpturen sprang jag förbi skolan. Jag och Carro hade så grymt kul. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0