Jobbelijobb

Datum: 2014-01-16 / Tid: 10:58:47
good evening!
 
Igår somnade jag som en stock klockan 21, vaknade strax före 3 för toa besök och blev förvånad för Derek var vaken han oxå. Han hade vaknat klockan 2 och kunde inte somna om igen. Jag somnade om på en gång men han låg vaken till klockan 6 när klockan ringde. 
Kändes väldigt motigt att fara till flygplatsen men känns lite bättre nu när vi är här.
Jah somnade på planet och somnade igen i bilen påväg till vårat camp.
 
Det är 160 personer här och vi är 3 housekeepers. Ni kan ju räkna ut hur många rum var vi måste städa varje dag plus kontoren som ligger här bredvid. Kommer bli 2 långa och jobbiga veckor men det blir iaf pengar på kontot.
 
Nu har vi precis ätit middag. Jag tänkte läsa några sidor och sen sova. 
Nu läser jag Gideons ring, 4:e boken i Hamnarby serien och den är så himla spännande.
 
Ha de
 
(Försökte ladda upp bilder men det vill inte funka)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0