Sista dagen

Datum: 2014-01-13 / Tid: 15:16:54
idag är våran sista dag här i härliga Thailand. Vill iiiiiinte!!
 
Idag har vi varit och ätit pizza på en svensk resturang, nam nam. 
På eftermiddagen gick jag till tandläkarn och fick tänderna rengjorda. Jag tycker inte att det syntes någon skillnad men ren är dom. 
Jag fick ta på mej ett par stora glasögon sen rengjorde dom varenda tand och tur att jag fick glasögonen för det bara sprutade vatten. Satan vad det ilade i vissa tänder, jag naglade fast mej i armstöden på stolen och försökte komma ihåg att andas. Efter 20 minuter fick jag skölja munnen sen klev jag upp, tog min väska, tackade och skulle gå men då fick dom sätta ner mej igen för det var inte över. Haha, jag var lite för snabb med att ta mej ut. 
Hatar tandläkarn. 
Efter 40 minuter när jag äntligen var färdig gick jag till Jung ceylon och köpte en glass för att trösta mej efter tandläkar smärtan. 
 
Nu nu har vi kommit hem efter en japansk middag på favorit Fuji och nu ska vi se lite film innan vi sover.
 
Imorgon tänkte vi gå en sista sväng på gymmet, packa det sista, äta lunch och sen far vi till flygplatsen runt 15 tiden då planet går klockan 19.15.
 
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0