Bilder

Datum: 2014-03-08 / Tid: 09:47:00
idag har derek varit hemma hela dagen. Imorgon oxå. Vi tog en rejäl sovmorgon och sen har vi kollat på film och myst på. Vi kollade på the hobbit, desolation of smaug som fanns att ladda hem. 
 
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder sen jag var hemma och hälsade på.
 
 
Go frulle hos mamma. Leverpastej som jag saknat.
 
 
 
 
 
 
 
Promenad med maami
 
 
 
 
 
Sill frukost med pappsen. Som även fick bli troll :)
 
 
 
Pizzakväll med bästaste syster
 
 
 
 
 
 
 
Massa prat och skratt hos bästaste Frida Och barna.
 
fler bilder kommer i nästa inlägg.
trevlig lördag

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag orkar inte 😂😂 fy vad jag saknar dig!!

2014-06-05 @ 23:21:01
URL: http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0